fredag 15. januar 2016

Nytt år, nye muligheter

Vel, akkurat det er temaet hos PLiN, og denne månedens utfordring er nettopp det, -og det er jo ganske så bredspekter i innholdet der, så jeg håååååper også du hiver deg med på utfordringen?? Du finner den HER

Mitt bidrag til denne utfordringen var denne PL-siden av en av guttene mine, og jeg har rett og slett reflektert litt over året som gikk, og tenkt litt over året som kommer, hva som vil komme til å skje....

 Denne gangen har jeg brukt ei lomme fra Simple Stories #4045... likte det å kunne bruke ett STORT bilde, og heller bruke de små lommene til å skrive inn teksten....

Jeg har til og med funnet frem Cuttlebug-maskina, og silouett alfabetet fra QK, sammen med tall fra Blossom alfabetet.... 

Håper som sagt du blir med på utfordringen du også.....

Ingen kommentarer: