torsdag 1. oktober 2015

Oktoberutfordring hos PLiN

Blir du med?? Sleng deg med!
 
 
Oktober er jo så mangt, og jeg har latt meg inspirere av det at det i det hele tatt er oktober, og da er det jo også halloween.....noe som ungene har innført her i huset... Vi prøvde lenge å styre unna men det gikk jo den veien det måtte gå, ikke lett å "stoppe toget alene"... men men, vi lager nå hygge og kos utav det enn dog....
 
På denne siden har jeg brukt design P fra Becky Higgins når jeg valgte lommer. Der hvor jeg har skrevet teksten har jeg bare delt opp i to, og satt under hverandre. Brukt litt symaskin, fotoredigeringer og ellers for det meste det jeg har liggende av LO-scrappeting!
 
Ha finfin helg temmelig snart i alle fall! Gleder meg til å se hva flere tør å gjøre med PL...og har du noe du ønsker jeg som nybegynner skal ta opp, så hyl ut, enten her eller der..

Ingen kommentarer: