tirsdag 13. oktober 2015

En LO med knapper

Utfordringen hos Scrappelyst denne mnd er knapper, takk for det for det er jommen meg ei stund siden knappeboksen har vært fremme...hehe - jaja, det skal vel sies at hvor "kreativ" knappebruken er, har jo ikke akkurat funnet opp kruttet, men knapp er knapp..hehe..
 
Her er da altså en LO, av Fredrik, en av hans mange operasjoner må jo dokumenteres det også...
 
I dag har jeg virkelig hatt meg en kosedag på kontoret, jeg har scrappet, jeg har ryddet, jeg har sortert og du verden, nå er jeg virkelig i siget.....hehe...Deilig med slike dager, åsså på ei helt vanlig tirsdag.

3 kommentarer:

Katrine Bråten sa...

Utrolig flott LO. Digger oppsettet!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Hege sa...

Kjempeflott LO, og herlig dokumentasjon av hendelsen.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Scratch sa...

Kjempeherlig LO Elisabeth!