fredag 18. september 2015

DT medlem hos PLiN- jeg? javisst!

Det er jo himlande gøy da, men likevel skummelt som fy....hehe. Men, jeg er jo heldig som få, å få være nybegynnerDT, da kjennes det tryggere..
 
Ja, så heretter blir det kanskje litt mer Project Life enn normalt, men jeg gleder meg til å bli mer komfortabel forhåpentligvis
 
Her, hos Project Life i Norge skal jeg da altså leke meg, her skal jeg prøve å inspirere, la meg bli inspirert og forhåpentligvis få andre til å like dette her....hihi...-blir du med? Jeg lover at jeg har no spennende på gang!! -neida jeg har ikke funnet opp kruttet, men jeg har lært at det er sjeldent ett smell uten krutt...eller no sånn...hehe
 
Ha ei superduper helg! Jeg vet hva jeg skal bruke min til, for her er kontoret ryddet, skriveren min som døde har blitt erstattet av en ny sprekere modell som jeg bare DIGGER!! så det er vel ingen hemmelighet hva jeg skal gjøre i helga....scrappe, scrappe, scrappe!! og være med familien så klart! Multitasking er en fin egenskap!

4 kommentarer:

Maya sa...

Så artig! Gratulerer!
Bli med på kurs da vel på Sørlandsscrappen ;)

MereteN sa...

Gleder meg til inspirasjon å se hva du lager. Gratulerer med DT plass. MereteN

Maya sa...

Da hoppet jeg innom her igjen! Kjekt med blogghopp, og jeg gleder meg til å se PL fra deg!

Kerttu sa...

Grattis med DT plass hos Project Life Norge :) Blir artig å følge med pl sidene dine og se alt det fine du kommer til å lage :)