onsdag 16. september 2015

Da var jeg "tuback" med en scraplift

Tenkte jeg skulle bare vise dere en LO jeg lagde da jeg i våres var på Papirfesten i Stavanger. Dette var en lifteoppgave, og husker dessverre ikke hvem som skal ha den endelige credit'en, men æres den som æres bør, så all honør!
 
 
 digger stempelet fra Poppydesign som er brukt på "krussedullene"
Høsten har gjort sitt inntog på Sørlandet, og nå er jommen meg disse tre avleggerne i huset kommet seg opp i 7.klasse og 4.klasse. - ikke vet jeg hvor tiden ble av hvor jeg nettopp synes de gikk i b.hage alle sammen omtrent...jaja, jaujau.
 
Scrapperommet/kontoret er nå fått seg overhaling og ryddet, enda en skriver har tatt kvelden og endte i går sine dager i de evige skriverjaktmarker, men alt i alt, siden jeg begynte å skrive ut bildene selv i 2006 så er det jo ikke så ille mtp hvor mange bilder og utskrifter som blir gjort da....denne gangen var det skrivehodet som tok natta....
 
Men, det jeg vil frem til, er at med ett ryddig kontor som inspirerer, ja da gleder jeg meg inderlig til å sitte her en del utover høsten.... !
 
Ha en finfin kreativ uke!

1 kommentar:

Maya sa...

Kul lift! Digger det det orange!!!