søndag 20. september 2015

Blogghopping og LO

Jentene i PLiN bloggen har satt i gang en blogghopp! kjempegøy å leke litt og ikke minst fin mulighet til å svinge innom de andre i DT sine blogger, OG man kan jo være med å vinne en liten godsak også...hehe..
 
Scrappelyst har en finfin liten utfordring for september, hvor de vil se sirkler. Det er vel ikke en hemmelighet at jeg har en stor forkjærlighet for tekststempelet mitt som er rundt. Bruker de hele og halve....og i det hele tatt. Stempelet er eldgammelt, tipper vel sånn ca 8-9 år, og var på en sånn plate med mange typer, men akkurat dette med sirkler, DET er gull verdt.

 
Ja, planen min om å sitte å scrappe heeeeeele helga, vel, altså...vi har jo hatt fint vær, så har jeg vært sosial, åsså har jeg fått trent åsså ble det kosetur med guttaboyz til Kristiansand i går, åsså.......MEN, jeg har fått shoppa inn nye lommer i allefall, jeg har fått scrappa på fredag - så noe fikk jeg gjort.. Hatt ei finfin helg med andre ord, og det håper jeg du også har hatt....

7 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

Så heldig du er som er med på Project Life Norge teamet!Men så er du jo superflink også...Nydelig LO

Klem fra Lene

majsan sa...

Så kjekt med blogghopp da. Og gratulerer med plass i teamet . Håper du får det masse kjekt der .

mellem sa...

Første stopp på min blogghopp. Ser frem til å se mer fra deg :-)

wenche jensen sa...

Stilig LO. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Katrine Bråten sa...

Herlig LO! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Kristin Langnes sa...

Så herlig LO du har laget og flott bruk av sirkler!

Takk for at du deltar på Scrappelyst sin utfordring.

Hege sa...

Så herlig LO!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.