søndag 7. juni 2015

Typisk norsk utfordring #11 - scrappegarasjen

 
Scrappegarasjen har en utfordring om nettopp det. Tja, hva er vel typisk norsk? 17.mai er i allefall typisk norsk, og hva hører til 17.mai? jo nemlig Russen.... Her er eldstejenta kledd i min gamle russedress for å skulle i en utkledningsbursdag. I anledningen lagde jeg også egne russekort til henne
 
 
 Her har jeg også skrevet litt tekst på buttonsen som jeg har laga selv....alle måter man kan få inn litt tekst er gode måter å få inn litt tekst...hehe



4 kommentarer:

Hege sa...

Utrolig herlig LO!
Denne likte jeg kjempegodt.

Bente sa...

Heihei,
ultrakul LO av jenta deres <3
Digger bildene med henne i russedressen din :)
Tror jeg har kastet min... Jeg var også blåruss ;)
Og som ALLTID digger jeg din journaling på LO`en...
Og de klare linjene...

Ønsker deg og dine en magisk uke.
Stor klems, Bente

Jonna sa...

For en lekker LO! Digger de elementene du har laget selv. Og du er alltid så flink med journaling.

Scrappegarasjen sa...

Kjempe kul lo! Digger at du har fått med deg fjæra, hihi...
Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfodring!
www.scrappegarasjen.no