onsdag 3. juni 2015

skissescrapp fra Kreativ Scrapping

Kreativ Scrapping har nå ute bl.a denne skissen hvor man kan vri og vende.
 
Nettopp å vri og vende har jeg gjort, og sannelig var det godt å se tilbake på gamle sommerbilder når det enda er lite som minner om den årstiden her på Sørlandet enda.
 
 
Blogging, ja, hva var nå det igjen? Noe jeg ikke helt alltid prioriterer når det er hundreogfemtenørten ting som ellers foregår, men jeg har nå omsider fått en del ny ordning på kontoret og kjenner virkelig at jeg er mye mer inne her og koser meg igjen. Så nå kjære du, skal jeg ta ei virkelig bloggrunde og se hva verden har å tilby, og kanskje, jeg havner inn til nettopp DEG...

3 kommentarer:

Maya sa...

Herlig med sommerminner! Kjenner nesten sommervarmen fra i fjor her jeg sitter... Håper den snart kommer i år også.
Er ikke bare du som har vært litt fraværende på bloggen. Veldig hyggelig at du tar deg en runde og legger igjen hyggelig livstegn! :) Ha en flott dag!

Scratch sa...

Kjempelekker LO!
Herlige farger du har brukt :)

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.

Bodil sa...

Så flott LO du har lagd :)
klem :)