søndag 5. april 2015

Grublis i mars + journaling utfordring- LO

Scrappelyst har til og med i morgen gående denne utfordringen som jeg har hevet meg på...litt på tynn is følte jeg meg nok, men gøy å teste grenser littegrann å lage egen bakgrunn med klin og klæsj

Scrappegarasjen har journaling de vil se og det har jeg jo som oftest med på mine LO'er så denne er intet unntak


påsken nærmer seg slutt, og jeg vil virkelig si jeg har fått maksimalt utav påsken på alle punkt...helt fantastisk deilig å ha tid til å ha tid...

4 kommentarer:

livmme sa...

Synes den var herlig og bevis på at "less is more" :)

Mestra jo fint kliss og klin du!

Hege sa...

Lekker LO!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Katrine Bråten sa...

Kjempetøff layout. Herlig bakgrunn!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Scrappegarasjen sa...

Nok en tøff guttelo fra deg!
Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
www.scrappegarasjen.no