mandag 6. april 2015

enda mer LO og utfordringer

Ja som jeg sa i forrige innlegg, denne påsken har jeg virkelig fått brukt til mye skjønt, deriblant tid på kontoret/scrapperommet mitt! -hvilken lykke!!
 
Så da har man jo altså trålet internet og funnet diverse utfordringer å hive seg med på...
Studio Challenges har ett herlig sommerbilde man skal la seg inspirere av, så tenkt så gjort! lyse duse farger inspirert av blomstene og sykkelen på bildet.
-studio Challenges has a lovely summerpicture that's ment to be inspiring, and so I was. I used light, pale colours, inspired by the flowers and the bike.
 
og på Scrappegarasjen sin facebookside - der hvor de skriver om sørlandscrappen har de også ett bilde og deriblant fant jeg ut at jeg måtte bruke litt gull.....hehe...
-dog jeg hadde ikke gull, så det ble noen gamle thickersbokstaver som fikk litt gesso og glitterlim i gull på seg, samma det vel, gull er gull?..hehe
 
 
Ha en finfin dag videre! Siste fridagen denne påsken......

2 kommentarer:

Seungeun Lee sa...

Beautiful girl~!Lovely~!Thank you for playing along with us at The Studio Challenges!!

Jinny Newlin sa...

What a perfectly sweet, CAS creation! Thanks so much for playing along with us in The Studio!