tirsdag 31. mars 2015

verdens tregeste scrapper....meg?

Sannelig ikke godt å si, men jeg vet jeg tidvis kan bruke uendelig med tid på en LO....kanskje for mye tenking på gang...?? -kan være farlig det har jeg hørt..hehe...

Jaja, nå er det påske, og i dag har jeg tatt meg en fridag fra å være noe som helst annet enn "scrappe-Elisabeth" så tilholdstedet mitt er på kontoret/scrapperommet....HERLIG!!

Jeg slenger meg med på utfordring fra 
Scrappegarasjen hvor de vil ha journaling.... noe som i og for seg passer meg helt utmerket da jeg sjeldent lager noe uten det.....hehe
scrappelyst vil se at gult er brukt, og sannelig er vel gult mer i vinden nå enn tidligere og iom det er påske så gikk jeg i "gult modus"...hehe... -men her så det ikke ut til at det rakk tidsfristen selv om jeg ganske sikkert la den ut i går
 



og siden LO nr en er ferdig hiver jeg meg rundt og sjekker andre utfordringer å slenge meg med på...

3 kommentarer:

MonaV sa...

Kjempefin LO Elisabeth:) Jeg har også lyst til å lage LOer igjen, men det går treeeegt:):)

Irene sa...

For en nydelig og lekker LO, med en - ser det ut til, kjedelig hendelse fra ferien.

Lekkert med de sydde sirklene, og dekoren du har satt på rundt. Frisk med gult. Og flott med journaling på.

God påske til deg og dine!

Scrappegarasjen sa...

Kjempe lekker! Og det som er ditt kjenne merke, journaling;)
Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
www.scrappegarasjen.no