onsdag 4. februar 2015

Kursinformasjon nr 4 til Papirfest

JA, nå kommer det slag-i-slag, men så er det jo ikke lenge igjen heller før det er ei helg som jeg kjenner jeg gleder meg MYE til! 

Nemlig Papirfesten i Stavanger 27.feb til 1. mars....selv om vi akkurat har tippet over til februar mnd så er det jo bare vips, og så er det blitt mars. 

DERFOR har jeg valgt ut farger som man i alle fall jeg blir glad av, og her kan du velge og vrake. Ja, for vi skal nemlig ta mange valg selv til denne LO'en, og som det sies, -det enkle er ofte det beste, derfor blir dette en relativt Clean & Simple LO.... 

Her på bildet ser du noe av hva vi skal bruke, og som jeg nevnte i forrige innlegg om kurs, -listen over hva du evntuelt skal ha med deg kommer fortløpende. Her på dette kurset kan jeg ha 17 stk med.

Også her vil det bli noen ekstra godbiter til kursdeltakere og litt overraskelser underveis. 

Ingen kommentarer: