fredag 16. januar 2015

Istapper - LO

Hos Kreativ Scrapping er utfordringen denne mnd ganske grei....nemlig -anything goes, så da er det jo fritt frem så lenge man leker med papir....og jommen meg er det noe jeg har kost meg med de siste dagene. Tok ett par forsøk og litt prøving for å få istappene slik jeg ville, og ikke minst, tørketid.....laaaaang tørketid.
 rett og slett bare glossy i lag på lag oppå overheadark. Å tørke med varmluft for hurtigere resultat ble ikke noe vellykket her hos meg i alle fall..hehe


Hos Papirdesign har de også utfordring om å scrappe tema vinter og snø, så jeg slenger meg med der også jeg...dog jeg nok ikke har så meget av dems produkter....-sorry ;)

Hos Scandinavia Paper fun, der har de og tema vinter, så slenger meg her også jeg...

Ha ei flott helg !! 

8 kommentarer:

Renate Sarassen sa...

Kjempefin layout :)
Istappene ble utrolig stilige da!
Takk for at du ble med på Papirdesigns januarutfordring :)
Hilsen Renate

Aquarell sa...

Denne var kjempefin! Likte istappene, må prøve å lage sånne selv en dag. :-)

Hege sa...

Herlig LO!
Kjempestilige istapper.
Var også veldig fint med snøfnuggene på bakgrunnen.

Cathrine Sandvik sa...

wow så kult! Herlig LO med massevis av vinterstemning. Tusen takk for at du er med på Papirdesigns januarutfordring :-) Klem fra Cathrine.

Scratch sa...

Knallflott LO! Digger istappene. Og når resultatet blir så bra, får man jo nesten bare tåle ventetiden ;)

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

Min hobbyverden sa...

Så herlig LO. Knalltøfft med istappene!
Tusen takk for at du deltar på Scandinavia Paper Funs vinterutfordring.
Smil fra DT - Ane Lene

lillesmor sa...

Så utrolig flott layout!
Likte så godt misten bak bildet og de istappene ble jo verdt all venting da..
Takk for at du ble med på utfordringen hos Papirdesign.

My Hyde Away sa...

Dette var en fantastisk lekker LO. Tusen takk for at du deltar hos Scandinavia Paper Fun. Hilsen Kirsten.