fredag 9. januar 2015

Ekte glede - LO

Både for liten og for stor er det ekte glede det gjelder når nye ting mestres. I alle fall for meg er det stort som bare heia å se barna meste nye utfordringer bedre og bedre - år for år. 

Her er det Fredrik som er på skøytebanen og det går unna så det suser. Vi er så heldige her i byen at vi har en flott isbane som er åpen og gratis for bruk og den er i drift flere mnd om vinteren....
En clean and simple LO denne gangen, det enkle er ofte det beste som det sies i reklamen, og noen ganger funker det ...synes jeg!

Nytt år, nye scrappemuligheter, nye scrappetreff, nyrydda scrapperom og nye forventninger og forhåpninger...DET kan jo ikke bli bedre enn det vel?

Ha ei finfin helg, jeg vet nemlig litt om hvor jeg skal tilbringe min helg og det er "i min lille hule" for på sørlandet er det meldt MYE vind og regn denne helga....men en tur ut må vi nok....trenger jo slike bilder også må vite..hehe

5 kommentarer:

Jonna sa...

Digger clean & sinmple, og denne var virkelig lekker!

Aquarell sa...

Nydelig LO, fint med enkle og rene sider av og til. :-)

Maya sa...

Flott C&S Lo!! Ser du er godt i gang med litt mist! Håper du melder deg på kurs. Blir gøy å treffe folk jeg bare har truffet på nett! Så det blir gøy å gjøre litt sørlending av meg, selv om jeg har en kvart sørlending i meg allerede.

Bodil sa...

Lekker LO du har her.
klem :)

Agnetha sa...

For en herlig C&S LO. Innimellom er det ikke noe som er så flott som en C&S LO med rene linjer.