lørdag 3. januar 2015

Det gamle og det nye året ...

Hele desember fløy avgårde med alt som må gjøres, ville gjøres, og burde gjøres!

 Julaften......min nydelige "lille jente".....og under her gemalen min og jeg.....

 Over her ser man William i full latter mens vi er på aketur, og under en litt mer skeptisk Fredrik på nyttårsaften
 Over her er vi på skitur....STOR stas å ha med onkel og kusine.....og spreke var de også....

Vi gjorde alt, og mere til, og atpåtil koste vi oss og slappet masse av. Inngangen til det nye året har vi hatt på hytta på Bortelid, og gjort enda mer av det vi liker godt....å leke sammen, gå på skiturer sammen, spille spill sammen og bare være sammen.....det er og blir det beste med fri, å gjøre ting man liker..... Jeg har til og med i romjula hatt en "egodag" og vært med gode venner og scrappet...DET er luksus det.... Men først, ett lite bilderace fra desember til nyttår....

Nytt år, nye gleder nye utfordringer og nye opplevelser......jeg gleder meg til alt sammen!!

Ingen kommentarer: