tirsdag 25. november 2014

Mye fotostudio for tiden :) og litt scrappesnakk

Normalt for denne tiden av året er det mange som ønsker å ha julekort og bilder tatt, og jeg har virkelig vært heldig å fått mange forespørsler av herlige mennesker til å forevige disse øyeblikkene for de.

Det har vært generasjonsbilder, søskenbilder, familiebilder med og uten firbente, bare firbente.

Og ja til og med var nissen innom på en liten fotoshoot av skjønne niesa mi.....UTROLIG-ikke sant? (av nissebildene kunne jeg nok valgt ørtenvis av andre, men for at foreldrene skal få lov å ha de "hemmelige" til julekort så tar jeg ett annet :)

Og denne lille dokka, ei så skjønn lita jente som også var i studio

********************
Egne julekort er snart klare for å få på frimerke og bli sendt ut til flere mottakere....har som oftest pleid å levere de i løpet av den første uka i desember...Ingenting er heller mer morro enn å gå i posten i løpet av tiden som kommer og selv få julekort fra de man kjenner... -når tid bruker du å sende ut julekortene dine?

-Og sist men ikke minst, yey...fikk sannelig lov å smykke meg med å være utvalgt hos Scrappelyst sin skisseutfordring 
ved den forrige LO'en jeg hadde i innlegget før dette.... hey hey hey, takk takk for tilliten
 

Ingen kommentarer: