torsdag 23. oktober 2014

Grublis og utfordring -LO

Scrappelyst har denne grublisen ett bilde man skulle la seg inspirere av og siden vi er litt over gjennomsnittlig glade i å gå tur, spesielt om våren og høsten, så var det bare å velge og vrake i bilder som kunne brukes til dette...

Scrappegarasjen har utfordring på å bruke buttons, og ja, det har jeg jo sannelig også med her...

Jeg endte opp med disse her bildene av Fredrik som sitter og spikker, for er man ivrig turgåer, så har man alltid med seg egen spikkekniv må vite...Det er en herlig høst tur med massevis av venner og venners venner vi var på her i slutten av september..

Buttons er jo for tiden en "hot og ikke not" ting, så jeg har vel i overkant hevet meg på den bølgen jeg også, -dog, på en litt annen måte. Dvs, ei venninne kjøpte buttonsmaskin, og spurte meg til råds om hvordan man lager design, -og vips så var idè-lampa i hodet mitt tent og badabing så satte jeg igang å designe buttons til den store gullmedaljen....denne som er under her er en av x-antall hundre som jeg har laget opp....KNALLGØY!! -ikke fordi jeg nødvendigvis "finner opp kruttet" i forhold til nye tekster og ordtak, men fordi jeg også kan gjøre de personlige. Kan brukes til så utrolig mangt...

8 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempeflott LO du har lagd. Fine detaljer og så tøff button ;)

Scrappegarasjen sa...

Kjempe tøff side! Å buttonsene dine er kule;)
Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.
www.scrappegarasjen.no

Hege sa...

Tøff LO!
Digger bakgrunnsarket ditt, og flott effekt med stensilen (pilene).
Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

Hege.

Maya sa...

Knallstilig! Liker virkelig den flotte bakgrunnen og bruken av stensilen! Og ikke minst så passet buttonsen kjempe fint til! Takk for at du tok utfordringen til Scrappegarasjen!
DT-May Linda

Katrine Bråten sa...

Knalltøff layout! Digger oppsettet og bruk av sjablong!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst :)

Hilsen Katrine

Bente Fagerberg sa...

Skjikkelig stilig side Elisabet. Bakgrunnspapiret er bare digg og de buttons'ene som du lager med egen text er helt konge! Dekan man aldrig få for mange av :-)Takk for koselig besök hos meg for litt siden forresten. Det var veldig artig!! :-)

Passion 4 Papercrafting sa...

Kjempe flott LO i røff effekter. I Like :)
Takk for at du tok utfordringen til Scrappegarasjen!
DT-Vibekke

Elisabeth Bakken sa...

Røff og tøff layout, Elisabeth. Usedvanlig digg! Takk for at du er med hos vår felles Mandalsfavoritt: Scrappegarasjen;) Elisabeth