onsdag 22. oktober 2014

En LO til Scrappelyst sin skisse

Ingen tvil lenger vel at jeg i mild forstand digger det de jentene på Scrappelyst både legger ut av oppgaver, og det de selv publiserer. Og denne skissen som de her har valgt ut har jeg latt meg påvirke av opp til flere ganger....

i første omgang så kommer denne LO'en av Victoria hvor jeg har speilvendt den og gjort den "til min"....surra ei stund rundt og hatt den liggende denne LO'en men putselig ble det bare ferdig...rart det der hvordan jeg noen ganger tror jeg er ferdig, men så finnr man liksom ut at "noe mangler", og det fine da er skisser som popper opp her og der som kan gjøre at man blir ferdig.
Her er skissen i tilfelle ikke du går via linken og inn på dems side
Ha en finfin dag videre...så kommer det nok plutselig mere.... :o)

4 kommentarer:

Jonna sa...

Nydelig LO! Likte de sarte fargene, som matchet bildet perfekt.

Hege sa...

Nydelig LO!
Liker godt fargene du har brukt her, og løsninga på skissen.

Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst, og for hyggelig omtale av bloggen :-)

Hilsen Hege.

Katrine Bråten sa...

Kjempelekker løsning på skissen! Lekker fargebruk også :)

Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst :)

Hilsen Katrine

Ann Kristin sa...

Stilig løsning på skissen! Og nydelige duse farger du har brukt her, passet godt til det fine bildet av jenta di :) Takk for at du deltar hos Scrappelyst!
Hilsen Ann Kristin