mandag 29. september 2014

Scrappelyst utfordring

Fargepalettene som ligger her er septemberutfordringen, og jommen meg er det fine paletter...så foreløpig er to laga, men flere farger inspirerer så absolutt... Utfordringen hos Scrappelyst finner du her

Nærmer seg jo faretruende denne tiden av året igjen, og jeg håper virkelig at vi får snø i år som i fjor, som i forfjor osv osv..Ja nå har vi på sørlandet vært veldig bortskjemt de siste årene med enorme snømengder...fantastisk.

..og til denne LO'en har jeg brukt pallett #5

Scrappelysten er så absolutt på topp for tiden og jeg kjenner det gleder meg ...dog jeg skulle lært meg å bli mer effektiv...hehe...tross i at jeg har holdt på med dette i ca 11 år nå, så er jeg enda ei snile...hehe..jaja, selvgjort er velgjort!

4 kommentarer:

Hege sa...

Så koselig LO!
Perfekt fargevalg til bildene.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

wenche jensen sa...

Herlig og leken LO. Morsomme bilder og stilig oppsett. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Wenche

Katrine Bråten sa...

Herlig layout! Liker at du har fått med så mye tekst :)

Tusen takk for at du deltar i palett-utfordringen hos Scrappelyst :)

Hilsen Katrine

Elin sa...

Skjønn og leken LO :) Takk for at du viser frem og deltar hos Scrappelyst denn0e måneden :)

Elin.