torsdag 10. april 2014

Bilder fra fotostudio -igjen!

Nesten skummelt å vise hva man tar av bilder i studio, men når de som "bestiller meg" har tillit og tro, så er det jo alltid gøy. Jeg har ingen erfaringer utover det å være "mamma-graf" - og med alle de proffe og flinke som finnes i www så er det garantert ting jeg skulle/burde/kunne gjort anderledes, men som mitt motto er; Selvgjort er velgjort, og man gjør så godt man kan :)

Tenkte vise litt her nå, og fremover...

Først ut er to herlige småjenter, som jeg fikk lov å fotografere, hvorav den ene var veldig keen på å være foran kamera, dog den minste ikke var like overbevist...hehe...men fikk nå søte bilder likevel av de...
 Ett trekløver skal jeg ha i signauren min på bildene, men usikker på om jeg skal ha slik som over her med navnet ved siden av, eller slik som under, med navnet oppå trekløveret?...
hva synes du?

 Liker så godt effekten av å "falme" bildene, og såpebobler er alltid en fin ting for å få småtroll til å glemme skepsisen....
 Denne lille snella var virkelig opptatt av å pynte seg, og for store-høyhælte sko var absolutt stas...
Synes bildet over ble litt artig å leke med å legge på filter.....fikk ett litt sånn gammalt preg over seg...

2 kommentarer:

Maya sa...

Du er knallgod! Dette skal du være stolt av! Digger hun lille jenta med de store skoene! Fantastisk! Lek deg og ha det gøy!

Anonym sa...

Flink du er! Navn over 3kløveren, synes jeg;-)Marianne