onsdag 5. mars 2014

Leke i eget fotostudio...

Dvs, sammen med flere andre har jeg gått til anskaffelse av studioblitzer, og maaaaaaange dager og timers dugnad har det gått med for å omgjøre en garasje til ett rom hos besteste Gry som kan disponeres som "lekerom" for fotogale damer i gjengen....kan det bli bedre?

Vel, øvelse gjør mester, og jeg vet jeg har laaaaangt igjen før jeg kan kalle meg for "mester", men poenget er å leke, ha det gøy, og spesielt artig er det jo at flere andre også melder/ringer meg for å høre om jeg kan ta bilder for de....noe jeg for det meste sier ja til, men poengterer at jeg er kun-ene-og-alene "mammafotograf" hehe 

Var der og lekte her om dagen med mine tre herligheter, og her er et lite knippe av hva som ble til...




Her har jeg bare surret litt rundt med diverse redigeringer... I første omgang viser jeg disse bildene...flere kommer!!

2 kommentarer:

MonaV sa...

WOOOW...et eget fotostudio som dere kan boltre dere i....snakk om å ha det som plommen i egget :):)
Heldige!! Gleder meg til å se flere bilder:)

Maya sa...

Ååå så gøy!! Det må jo bare være en drøm! Gleder meg til å se mer :)