fredag 7. mars 2014

Bakgrunn til studio -stoff

I studioet er det i utgangspunktet en hvitmalt buet vegg som gul-bakgrunn. Jeg synes det er fint, for all del, men kan være kjekt med litt forandringer, så jeg kjøpte meg 3 meter av ett stoff på IKEA, falt pladask for det med en gang. Ja, det kan jo faktisk minne litt om headeren min over her...hehe...

Nå hadde det seg slik at jeg ikke tenkte å sy det sammen for å få en bred liggende løsning, så det er ca 1,50 x 3 meter...men jeg har en plan om gulvet også for å bryte det og ikke bare ha hvitt liksom....
 Over her er William, med stoffbakgrunnen liggende og ett nærbilde tatt....

 Så er det overgang gulv/vegg, men her har jeg en plan om å få til noe annet, men ting-tar-tid noen ganger

Her har jeg snudd stoffet, slik at plankene går nedover, funker fint når man ikke har for lange modeller, eller man bare skal ta nærbilder...

Ha en fin fin dag videre, her i sør har vi vinterferie, og den nærmer seg slutten med stormskritt

2 kommentarer:

marit sa...

Kult!

Maya sa...

tøft stoff, likte det innmari godt.