onsdag 9. april 2014

tips til flotte Rub-ons + LO

Først, Rub-ons'ene! Helledussen, jeg kan huske når jeg begynte å scrappe, hvor vanskelig det var å få tak i noe som helst med norsk tekst på, og nå, ja nå kan vi jo velge og vrake omtrent! -HERLIG!! 

På facebook fant jeg Kulør Nordhagen As, og de hadde de fineste rubonsarkene jeg hadde sett på lenge, og wow! -og heldige meg fikk lov å få slike i posten, OG hvilken fantastisk rask service, -dog ikke noe direkte nettbutikk, men fullstendig trygt å handle med de via mail og meldinger! -og ikke minst, når det man får i posten er såååå nydelig så var det absolutt verdt det!

På LO'en under her så ser du en av rub-ons'ene i bruk der også...








***********

Påsken står for tur, og dagene blir lengre og lengre, er vel ingenting som er herligere enn når vinterklær kan legges på loftet og frem med lettere sko og jakker.....-dog jeg nok foretrekker høst og vinter så liker jeg også de to årstidene som nå står for tur...

Ingen kommentarer: