fredag 14. februar 2014

Scrapping just for me...

Me-myself-and I....ikke no utfordring, ikke no konkurranse, ikke no anna enn kun for meg og mine og det er jo i hovedsak det som betyr noe, og som betyr mest!

Moderering er en fin bil sies det, og jeg har noen ganger virkelig problemer med å gjøre nettopp det, å moderere det jeg har å formidle. Slik som denne LO'en her av William

Historien er her i "korte trekk" gjenfortalt, jeg hadde da så vitterlig mye mer å egentlig skulle ville skrive, men plassen begrenser seg jo faktisk. Alternativet i sådan en situasjon er dataprint....da kan jeg få på mye mere....men men, jeg fikk da gjenfortalt det som skjedde....

Uff, når jeg ser på bildene her av han nå, i ettertid kjenner jeg det går kuldegysninger nedover ryggen, for det som skjedde var at han skulle "bare sykle litt med ei hånd", og det nedover en liiiiten bakke, og vi vet jo alle hvordan 6, 5 åringer kan være vinglete, vel, han her er nok i overkant litt mye vinglete til tider. Så over styret med han............heldigvis med hjelm på hodet -som ble knekt og totalt ødelagt, neseblod, skrekk, og skrubbsår.....Jeg tør ikke tenke på hva som kunne skjedd om ikke han hadde hjelmen på....

For meg er det nettopp dette scrappingen handler om, det å få gjenfortalt en historie, for å huske, for å minnes, for å bevare. Om tingene jeg bruker er hot, eller not - det betyr fint lite for meg, ja jeg henger faktisk ikke med i svingene på hva som er hot or not, hva som er in osv osv....Bruker av det jeg vil, når jeg vil, og hvordan jeg vil....befriende!!


6 kommentarer:

toi9 sa...

En stilig LO med all skrifta og fint oppsett..... Synes bloddråpene var så kul.
Hjelmen er veldig viktig. Har hatt en episode med vår sønn, som kunne gått verre om det ikke hadde vært for hjelmen....
Ha ei riktig fin helg :)

Pauline sa...

Uffda!! Så dramatisk ut på bildene iallefall, godt at d gikk bra!
Flott side, og jeg syns det var bare tøft med mye tekst!!
Takk for besøk og kommentar i bloggen min, hyggelig med nye gjester iblant! :-)

Jonna sa...

Fantastisk kul LO! Og det er jo akkurat dette scrapping handler om!
Håper det gikk bra med gutten, og takk for hyggelige kommentarer i min blogg.

Agnethe sa...

Auch, tantehjertet mitt fikk seg en liten knekk av det første bildet... Vennen min <3

Heidi sa...

Wow, denne var jo flott!!! Teksten ble kjempestilig!!!

Heidi sa...

Wow, denne var jo flott!!! Teksten ble kjempestilig!!!