søndag 5. januar 2014

Skissedilla # 231

Og før jeg gjør noe som helst må jeg ønske alle og enhver godt nytt år.....-long time no see...eller dvs jeg har sett rundtomkring i blogger, men jeg er fryktelig tregis til å legge igjen spor, -så ett av mine nyttårsforsetter er bl.a å etterlate meg spor og oppdatere blogglistene mine.....-så, hvis du har blogg, og jeg ikke er hos deg, så etterlat deg gjerne ett spor (gjør jo jobben enkelt for meg å finne nye blogger å besøke) så legger jeg til og får litt ny orden i systemet og inspirasjon i listene mine....ser jeg må ha en real opprydding der ja....

Så, det nye året er sparket igang, og i går var vi tre venninner som sparket igang med et miniscrappetreff hjemme i spisestua hos meg...etterhvert kom ei til og fikk scrappet litt....kjempekoselig var det...

Skissedilla har startet nyåret med ei skisse som igrunn var brukandes til så mangt....-dog her er en fra skolestarten til William....og jada jeg ligger laaaaaaangt på etterskudd når det gjelder bildene....har jo enda babybiler som er 7 år gamle som ikke er tatt....så hu-hei-hvor-det-går!! hehe..



Nytt år, nye mulighet, nye sjanser, og det beste av alt, nye minner å ta innover seg!!

7 kommentarer:

Maya sa...

Godt nyttår! Stilig LO og tøff stor skolestarter!!

Linda sa...

Flott lo om første skoledag. Har og et sånt bilde å scrappe. Dette var inspirerende :)

Broggis sa...

Godt nytt år! Skal si unga vokser til! Herlig inspirasjon fra deg! Takk for at du deltar!

Yasmin sa...

Kjempe flott side du har laget Elisabeth! Må si disse barna dine vokser seg store!! Husker jo når disse bare var små bebisser! :D Takk for at du deltar med oss på Skissedilla! :)

Mette sa...

Wonderful layotu!

Scarlett sa...

Great page! I love the color scheme and graphic elements you've used. It is so amazing how quickly they grow up, huh? My boy is about to graduate from high school this spring and it is so hard to believe the time has come already. Time goes way to fast. Thanks for playing along at Skissedilla! :) Scarlett

Asil sa...

Herlig med så mye tekst på LOen - det glemmer vi ofte! Nydelig!

Takk for at du deltar hos oss!
Asil@Skissedilla :)