mandag 9. desember 2013

Distrè unge? Neida, langt ifra

Fikk meg dagens latter-vitamin-bombe når jeg stopper bilen ved skolen og skal avlevere mine håpefulle "englebarn" på skolen....

 Alle 3 går ut av bilen, jeg sier det jeg alltid sier i en siste "peptalk" og skal til å kjøre hjem igjen, da mitt midterste barn (les William) sier; " oi, mamma, hvor er sekken" -mens han kikker bak på ryggen sin og oppdager at han slett ikke har husket å ta den med hjemmefra....

 Jeg lo og lo, og tenkte at ja, dette har jeg ventet på, iom at det flere ganger har skjedd at gutten har blitt stoppet i døra og jeg har spurt om han har glemt noe nå.....-og jada det hadde han visst. MEN, akkurat i dag så gjorde jeg ikke det, og da skjedde det sannelig. William var nok heller mer "bekymret" for om han rakk å leke litt før det skulle ringe inn til ny skoledag.....og ja, han rakk nok ca 5 minutter....

Slike småting er så gull verdt, slike bagateller er så små, men dog så store i den store sammenhengen. Vi som kjenner "knotten" tenker at -joda, det er William i ett nøtteskall.....og tro meg, det er det sannelig...

Takk lille(store) kanutten min for at du beriket dagen...

-Og siden guttene mine har en fantastisk lærer så måtte vi jo også finne på noe å lage og kunne gi til henne før jul, og da "måtte" det jo bli litt lort og bæsj i år.....
Printene har jeg tatt fra "the digistamp shack" gruppen på facebook, pyntet litt med glitter og snoweffect, og oppi med litt hvite operamints, brune m&m og ikke minst noen røde.....

Hva -om-hvis-at gir dere til juleoppmerksomhet til deres avleggeres lærere?

Ha en fin fin dag alle sammen, med eller uten distrè handlinger, bæsj og lort...

3 kommentarer:

Anonym sa...

var her i dag også gitt ;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vi gir gaver ja, i år ble det chilikakao til de voksne på gruppa. :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Pst. Håper dere har en flott romjul, med og uten distré unger. ;)