torsdag 7. november 2013

Litt mer jul....

men denne gangen er det fjorårets jul....

Hvert år lager jeg en liten ladning med LO'er som blir gitt bort i julegaver til besteforeldre/tante/onkel. De har alle fått hver sin album i str 8x8, og så får de da årlig påfyll med sider til jul/bursdager.... I fjor til jul lagde jeg opp slike som denne. Det er i utgangspunktet enkle sider jeg lager her da bildene skal være hovedfokuset og poenget er at man får til slutt en album som viser litt år-til-år.....


En annen ting vi bruker å gi er en årskalender med litt bilder fra året vårt som har vært....Skulle gjerne ønske jeg kunne skrevet at jeg har laget den selv, men det har jeg nok ikke, men ei fantastisk dyktig og snilleste scrappedama Linda som har hjulpet meg ut med dette.....er sååååå evig takknemlig!!-det skal du vite!!
Tror de fleste som mottar disse "faste" tingene vet at de kommer, år-etter-år, så det er ingen ødeleggelse å legge ut innlegg om det, MEN, som sagt, dette var for år 2013, og 2014 - den gjenstår å se når det blir pakket opp 24/12.....oh yes!!!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Så lurt å gi de et album, og så nye sider hvert år.

Her gir vi også kalender til besteforeldre og noen tanter og onkler.
Og de forventer å få kalender, setter stor pris på det og jeg tror faktisk de hadde blitt litt skuffet hvis den uteble et år.

Luce sa...

Koselig tradisjon :o)
Kjempeflott både lo og kalender!ha en fin kveld :o)

Maya sa...

For en genial idè å gi besteforeldre album som fylles opp etter hvert! Har tenkt tanken på album til mine nieser og nevøer, for jeg scrapper en del av dem også... men kanskje ikke så gøy å få et album til jul når man er 4 år og gutt... ;) Men en dag så får dem det nok.
Flott kalender du har laget også!