søndag 10. november 2013

Farsdag!!

Gratulere med farsdagen, verdens beste pappa til våre tre herligheter
Tenk, for 10 år siden ble du pappa for første gang, bare noen få timer før farsdagen

- 3 år etterpå, fikk du nok en gang denne gleden, dog 6 dager etter farsdagen, så ble du pappa til 2 herlige gutter, og dermed var du 3 barnspappa....

Vi feirer ikke farsdagen med gaver, glitter og stas i stor forstand, da det for meg er umulig å overgå de farsdagsgavene du fikk i 2003 og 2006...hehe... MEN, vi gjør stas på pappa'n i form av tegninger, brev, god frokost, middag og kake.... -og dugnadsjobbing!
-dugnadsjobbingen er pga at jeg og noen venninner skal omgjøre en garasje til tv-stue / FOTOSTUDIO! Vi har sammen kjøpt fotoblitzer og skal kunne "leke masse med fotoapparat og modeller" barna for det meste...hehe. Så hele denne helga har mannen vært og jobbet, også på farsdagen....snakk om herlig entusiasme da!!

Jeg husker så utrolig godt lørdag 8. november 2003, tidlig på morgenen kom pappa'n min på besøk til oss, høygravid som jeg var med litt smårier. Pappa'n min sier da til meg " -Elisabeth, jeg synes godt du kan sørge for at babyen kommer i tide til farsdagen"..... Vel, så sagt, -så gjort...hehe...Vi har ofte ledd og moret oss med dette, og samtidig at guttene også kom så tett innpå farsdagen.....

Jeg tenner i år også ett lys på grava til pappa'n min, dog jeg så mye mye mer skulle ønske jeg kunne gitt en blomsterbukett/klem/kake/middag til......men jeg minnes og nyter alle de gode minnene...

Så til alle pappa'er, til alle som har en pappa her blant oss, eller som en stjerne på himmelen,
til alle som har en pappa til barna sine, nyt dagen !!!

 

1 kommentar:

Gry sa...

Fantastisk fint innlegg Elisabeth.