tirsdag 19. november 2013

2 x 7 års dag

Helledussen, kan man virklig få tiden til å stoppe opp bare bittelittegranne??

Disse to gutteknottene som nå er blitt 7 år allerede beriker oss hver dag med alt som gutter igrunn kan gjøre.... for er det en ting jeg har lært meg så er det det at gutter er og blir gutter....sånn er det med den saken liksom....hehe...


Bestevenner, kranglefanter, erteris, konkurrenter, medsammensvoren, osv osv....tenk så fint de har det, å få vokse opp sammen med bestekompisen sin. Dog, noen dager før bursdagsfeiringen så var de i diskusjon og da sa den ene til den andre : Du får ikke komme i min bursdag altså...... - vel akkurat, javisst tenkte jo jeg da...hehe, som om det vil skje liksom....


Det er vel ingen tvil om hvilket tema de valgte seg til bursdagen her i huset i år.....og noen få dager før dagen bestemte de seg for at de kunne ha ei kake sammen....puh, enklere for mor i alle fall...og tusen takk til ei god venninne som lagde birdsene i marsipan til meg.....-det hadde jeg nok ikke helt fiksa selv....

så, nå er det ett år til neste bursdagsrush i dette huset....-hektisk når det står på med x antall barneselskap og voksenselskap på 10 dager.....men man drar det i havn hvert år.... 



Ingen kommentarer: