torsdag 24. oktober 2013

2 mnd igjen til julaften dere!!

....og hva er vel mer "normalt" enn at man går fra sommer til jul....eller...ehm, vel, i noen tilfeller har man høst inni mellom men jeg hopper rett på....-sånn bortsett fra x antall bursdagsfeiringer i november da..... Alle ungene har jo da, + meg, + svigerfar så det skal sannelig bli mye kaker....hehe...

Men, først, scrapping, ohlalla jeg har vært på høstens scrappevake på Bømlo, og jeg kjente virkelig at det var deilig å være igang over ei hel helg. Ingenting er jo mer givende enn å sitte i timesvis å bare gjøre det man liker ....så her er en LO som ble til...så klart av julerelasjon..
Hvert år er vi så heldige å bli invitert til supergode venner på nissefest, og så klart grøtspising.....og her er da Victoria avbildet før avgang i fjor....ingenting gir mer liv og julevibber enn å ta bilder med juletreet i bakgrunnen......herlig-herlig.

Ellers....en give away jeg bare måååå være med på, siden det er trekning to dager før jeg fyller ......28...eller var det 36??? så kanskje jeg får en ekstra bursdagsgave, og ingenting kan jo være mer perfekt enn litt mer julemusikk....-dog jeg nok ikke er sikker på at mannen er så helt enig, da han mener vi har plenty av musikk til høytiden......noe jeg sier meg sterkt uenig i...hehe
Her er i alle fall linken til en superkoselig og inspirerende juleblogg.....

Yes, da kan jeg i alle fall si, at 2 mnd før julaften så er julekalenderen til 3 barn ferdig, så og si det meste av julegaver er ferdig, julekortene er ferdige, så nå gjenstår juleshopping i London-baby, så har du gode London-tips i jula, så kom så absolutt gjerne med de

3 kommentarer:

Anonym sa...

Anita var her.

Bente sa...

Hei på deg, herlig LO du har laget av snuppa deres:) Gleder meg som en unge til jul. Så deilig med juleinspirasjon. Enig med deg at vi bare hopper over høsten:P Liker ikke den likevel... SÅ flink du er som er ferdig med kalendere til alle 3 barna og julekort:) MAGISK:) Og LUCKY YOU som skal til LONDON på shopping:) Det skulle jeg svært gjerne også dratt på... Kose deg max. Ønsker deg ei superduper helg. Klem fra Bente

Anonym sa...

Var ikke du ferdig med all juleshopping og kalenderlaging i juli? Syns huske det, SuperWoman! :-)
Veeeldig greit med sånne bekjentskaper som deg, for det gir litt ekstra push til meg oxo.. så jeg har tenkt jul nesten siden sommerferien :-)
Du er en fin inspirasjon!
Janne (var her også)