lørdag 17. august 2013

å være mammas prøvekaniner.....

...heldige mine barn er, som får være prøvekaniner for meg og mine tanker.....dog ikke alltid at tankene er helt på sin plass....i alle fall ikke i dag når jeg drar med meg ungene når jeg skal fotografere en annen familie...så blir ungene mine med som prøvekaniner for lys og location...

-meeeen det jeg ikke tenkte på var hvilke klær mine hadde på seg, -det var jo tross alt ikke de som skulle fotograferes liksom....hehe....vel vel....ikke alt kan være planlagt til minste detalj.....

 likte sinnsykt godt lyset og fargene her.....hatt en bitteliten enkel redigering på bildene, men man kan jo ikke stikke under en stol at 2 av mine herligheter virkelig "kler" høstfarger da.....wow liksom!-helt objektivt sett så klart
Skolestarten er igang, og i neste uke starter aktiviteter og full pakke....yeeeeeey......

Ingen kommentarer: