søndag 28. juli 2013

Ferien nærmer seg slutten...

I morgen begynner mannen på arbeid igjen, og vi kan snart bare telle dager før skolen starter onsdag 14. august. I sommer har vi virkelig kost oss og det aller største høydepunktet var en tur over dammen til Danmark med gode venner!

Vi gjorde absolutt alt, -og ingenting, og slik passer det best! En liten kjøretur fra hytten vi var på så lå ei fantastisk strand! Henne Strand -heter det......og hit planla vi å ta en photoshoot.....selvfølgelig ble det overskyet den ettermiddagen, men men, det gjør jo ikkeno så lenge ungene stråler som solen selv....





Årets ladning med syltetøy er på frys, både bringebær og jordbær, og nå venter jeg bare på at eplene skal bli modne så jeg kan putte eplemost syltetøy også på frysen som vi kan nyte utover vinteren.....
-ja jeg nevner vinter, for nå har jeg fått min dose sol for en tid fremover..... :o)

Fortsatt god ferietid til de som har det, og selv skal jeg få scrappet litt før ferien er omme kjenner jeg.....det kribler litt i den ene scrappecella.... :oP

3 kommentarer:

Linda sa...

Knallflotte bilder! :)

Maya sa...

Fantastisk fine bilder!

Irene sa...

Det høres ut som dere har hatt en flott ferie.
Kjempefine bilder som dere fikk tatt på stranda. Synes de ble flotte uten sol også, ble et fint lys. Likte spesielt godt det siste bildet der hvor ungene holder hender. Fint bilde å ha på veggen, eller til årets julekort?