mandag 3. juni 2013

dagene som bare flyr....

....ikke visste vel jeg at de var selve livet - eller noe sånt i den duren!

Man kan jo egentlig skrive om Musevisa til følgende "Når dagene blir lange og varmen setter inn".... og ikke minst tilføye at når et skoleår går mot slutten og ungene har diverse aktiviteter de er med på så innebærer det litt avslutninger her og der og dugnad i diverse retninger.....MEN, hellemadussen så skjønt det er at de er aktive - for all del!

I går var det f.eks klubbmesterskap i Turnforeningen som alle tre er med i. Guttene er enda litt for små til å være med på slikt, men Victoria var med og sammen med to venninner danset de med ball i Rytmisk sportsgymnastikk, og avsluttet med SEIER!!!! de var kjempeflinke og rutinerte i programmet sitt! bildet er tatt med mobil- fordi jeg så typisk nok klarte å gå fra minnekortet hjemme....grrrr
 Ellers prøver vi å huske å nyyyyyyyte tiden og hverandre. Dra på sykkelturer, gåturer, og ha kosepauser i hverdagen som ellers er ganske så hektisk til tider..... -og jada, jeg sier det tross i at jeg "baaaare" er hjemmeværende mor.....all ære til de som jobber fullt :)

ha en fin fin dag alle og envher, takk for kommentarer og hilsner, -kjempekoselig! Nå skal jeg selv kose meg på en blogg-og-kommentarrunde.....aaaaalt for lenge siden nå!!

Ingen kommentarer: