torsdag 2. mai 2013

Ny DT-jobb hos Scraphaugen

♥♥♥
ingenting er jo gøyere enn å få tillit til å kunne designe for butikk og/-eller blogg, og nå har jeg fått sjansen til å gjøre begge deler----> jatakk begge deler sier jo Ole Brumm :)

Scraphaugen har egen blogg og den finner du ved å trykke på linken HER

 
-og sannelig er det ikke også butikk tilknyttet og den finner man HER
-og siden alle gode ting er tre, så har man også et eget scrappeforum, som man finner HER -er du ikke allerede registrert så oppfordrer jeg deg til å gjøre det.....

Skal bli gøy å bli kjent med de andre designerne, men extra priviligert føler jeg jo når ei superdupergod scrappevenninne fra samme by også skal være med på teamet og leke :o) Marit Landsverk

*************

så da regner jeg med å se deg og dine kreasjoner med på utfordringene som kommer etterhvert -og som allerede er i bloggen?? Gleeeeeeeeder meg!!
 

3 kommentarer:

Maya sa...

Så gøy, gratulerer! Gleder meg til å se hva dere finner på ;)

Bodil sa...

Gratulerer :)

Bente sa...

Hei på deg,
Gratulerer så mye med ny DT plass. Du er til stor inspirasjon, så gjett om jeg gleder meg til å se hva du tryller frem.

Spennende også fordi min bestevenn, Tone-Lill deltar sammen med dere:)

Ønsker dere alle masse lykke til:)
Klem, Bente