fredag 10. mai 2013

en "oppslagstavle-LO"

Like før jul så hadde min eldste og min yngste en heftig krangel -ja de kan krangle de ...hvorpå det ble skrevet lapper og beskjeder som ble hengt på dørene....Jeg klarte derimot ikke motstå denne herlige beskjeden fra Victoria til sin bror, og tok likesågodt et bilde av beskjeden...

..meeeeen, hvordan den skulle scrappes vridde jeg hodet litt på, helt til jeg fant dette GAAAAMLE arket fra Karen Foster -ja tror sannelig jeg kjøpte det i 2003-2004 ca da jeg var ganske så ny i denne verdenen.....er ekte kork så da ble det oppslagstavle-touch over det.....anderledes og morsomt å jobbe med




7 kommentarer:

Bente sa...

Digger LO`en du har laget. Herlig oppslagstavle og fantastisk dokumentasjon:) Ønsker deg en finfin helg:) klem

Luce sa...

Herlig lo og historie!
Ha en deilig dag :o)

Maya sa...

Ler litt her jeg sitter! Vanvittig herlig å ta vare på en slik hverdagshendelse. Utrolig kult med den "korktavla"! God helg!

Idun // Breidablikk sa...

hihi Dette er jo egentlig kjekke minner å ha! ;)
Og kjempekul LO! :D

marit sa...

Denne var bare rå kul! Digg, digg..........
Ha en toppers fredag! Takk for hjelpen i dag...

Irene sa...

Denne var bare herlig, da! Morsom hendelse, iallefall i etterkant. Søskenkjærligheten kan utarte seg på mange måter, ja.

Jorunn`s scrapperier sa...

Herlig lapp og flott å få dokumentert den i en Lo.

Ha en fin helg