fredag 19. april 2013

en to tre - jakten er igang

Her går det i rykk og napp, og denne gangen var det "that's just so cute" som har gjestedesigner Marit på besøk, og da måtte jeg jo bare bli med å leke.... oppgaven her var en fargerik levinger + en litt annen touch på vimpelrad....-vel, vimpelraden min har herved fått en liten påskehare-snik-titter.... QK dies er dog enda veldig anvennelige - takk og pris...
Vel, jeg er ikke noe kronologisk scrapper, og det kommer vel frem av at her scrappes påsken 2011----->altså to år gamle bilder, men det gjør jo ingenting, er jo det som gir meg glede, akkurat det å scrappe det jeg vil - når jeg vil.....

10 kommentarer:

Maya sa...

Denne var utrolig lekker i farger og detaljer! Kjempe stilig vimpel med søt påskehare! Holder med deg, scrappe de bildene som inspirerer deg der og da, samme hvor gamle de er ;)

Luce sa...

Knallflott!
Ha en fin helg :o)

marit sa...

Hææærlig! Denne må liftes;)
Digger temaet og det du har fått til rundt det... Ikke bare bare å scrappe påske bilder;)
Søte harepusen, fargene og alle detaljene....
Å ikke minst en hærlig "liten" Fredrik:)

Ha ei fin fin helg:)

Yasmin sa...

Super søt side Elisabeth!! :) Herlige farger og så stilig med den lille kaninen som titter opp over vimplene :)

Marianne/skorpionen sa...

Så herlig og for noen søte harepuser!!
Og det er viktig å kose seg med scrappingen ♥

Linda sa...

Herlig! Stilig med harepusen på vimpelen :) takk for ditt bidrag

GryA sa...

Hehe, den haren som titter frem var jo bare helt utrolig søt! Supersøt Lo!

Takk for at du ble med!

Livy sa...

Så utrolig fin Elisabeth! Nå fikk jeg lyst til å scrappe! Det er sååå lenge siden :-(

God helg vennen! Klem fra Livy

Bodil sa...

Nydelig LO og å scrappe gamle bilder er bare gøy ☺

Jorunn`s scrapperier sa...

Liker at alt på Loen er på en side, flotte detaljer og fargevalg.

Ha en fin helg.