torsdag 18. april 2013

ditt siste barnehageår -LO

Hos Scraphaugen skal de denne måneden se misting/maling, og vel, jo  det har man da brukt og kan så klart delta der....... :o)

Enda en LO av siste barnehageåret, denne gang av den andre av guttene...noen bilder "må" liksom scrappes to ganger....
Nå er kontoret ryddet så til de grader så jeg kan nesten ikke vente til å sette meg ned her...., og grunnen til at det måtte ryddes så drastisk er at jeg kan ikke med beste viten og vilje finne en folder med bilder jeg har printet ut .....de er og blir borte etter at jeg hadde den med på treff i februar.....mistenker at den må ha blitt kasta eller no sånn, for den forsvinner jo ikke dog bare av seg selv.....hehe...irriterende er det i alle fall, og man skal vel ta seg gift på at om jeg printer ut de samme bildene igjen, DA dukker den opp...typisk

6 kommentarer:

Irene sa...

Flott fargerik LO! Likte måten du har skrevet tekst på og alle fargesplættene. :-)

Luce sa...

Kjempeflott clusterlo! Flott papirbruk, herlig med splattene og flott journaling!
Ha en fin dag :o)

Maya sa...

Kjempe stilig Elisabeth!! Superflotte detaljer og som vanlig journaling ;)

Tone-Lill sa...

Kjenpe kul og fargerik LO, digger farge splæsjene :)

Bodil sa...

Kjempefin LO med flotte detaljer ♥♥♥

Scraphaugen sa...

Kjempekul LO!
Liker oppsettet og fargene:)
Takk for ditt bidrag til Scraphaugen!
Eddrun