torsdag 28. mars 2013

Strikkedilla og påskekos

Deilige late dager i solveggen er hva denne påsken har inneholdt....og fingrene har vært opptatt med strikketøy :o)

      

 Mariusmønster har jeg fått på dilla, eller dvs jeg har igrunn ELSKET det mønsteret i maaaaaaange år, men først nå turt å begi meg utpå mønsterstrikking, og hu-hei som det går....har nå strikket både tennbrikkettskjuler og sitteunderlag......og nå må jeg bare kjøpe inn mere garn for å få satt igang med neste prosjekt - bestilling :o) Julegaver blir også strikket i år :o)

Påskepynten er kommet opp, og huset er igrunn for det meste fylt med herligheter som ungene har laget...Sola skinner og fregnene har jeg også funnet frem igjen som har vært i vinterdvale!

I dag har vi kost oss med gode venner rundt bål på tomta vår, og hva annet kan man si, scrappingen skal nok få sin plass, for jeg lover,- etter dette blogginnlegget SKAL jeg få ryddet litt her inne på  kontoret for det klør litt i scrappefingrene og ikke bare strikkefingrene..


Ha ei superduperfin påske videre godtfolk, NYT den med de du har rundt deg og det som gir deg energi og glede...

3 kommentarer:

Irene sa...

Deilig å ha god tid til håndarbeid, uteliv og kose seg med familien.

God påske!

Luce sa...

Flott strikking og påskepynt!
Ha en fortsatt deilig påske :o)

Aquarell sa...

Så koselige påskebilder. :)
Ønsker deg og dine en fortsatt god påske. :)