tirsdag 5. mars 2013

Livets balanse - LO

Mektig inspirert av Naboen sin LO, har jeg lagd min versjon av den...... dog, litt anderledes men det er jo hva det hele handler om....og ut av min egen komfort-sone, noe hva det hele handler enda mer om....

Laget denne når jeg var på Scrappevake på Bømlo for en god måneds tid siden.
Bildet er av Victoria, som var ganske så inspirert av "Kamilla og Tyven" filmene, for akkurat på DENNE jernbanen var det nettopp Kamilla også balanserte på jernbaneskinnene.....og ja, når jenta begynner å balansere, så var heldigvis ikke jeg langt unna med kameraet..... Bildet i seg selv er redigert i Picasa for å "eldes"
Se de kule billettene vi fikk da vi kjørte Setesdalsbanen, en gammel-gammel togbane med damplokomotiv.....og det var ren flaks at jeg fant de igjen.....visste jo at jeg hadde spart de, men hvor -det var var liksom det store spørsmålet


10 kommentarer:

Linda's Dillerier sa...

Den loen var alldeles nydelig! Helt min smak. Gleder meg til å se hva mer du lager fremover.

Bodil sa...

Nydelig LO med flotte detaljer :)

Lene - Nabon sa...

Å, ja det ble nydelig med litt roligere farger også! Lekker!

Luce sa...

Nydelig! Nydelige duse farger, herlig bilde og lekkert pyntet - kult med billettene!
Ha en fin kveld :o)

pia iris sa...

en flott LO i herlige rolige farger.
kult med de gamle billettene ja.
likte veldig godt pyntingen her.
klem pia

MonaV sa...

Så koselig å se noe fra deg igjen Elisabeth:)
Og supre, flotte LOer du har tryllet frem......jeg digger den øverste....den var KUL!!!

Kristin sa...

Så moro å se deg svrappe igjen! Også så nydelig LO du har laget. Veldig morsomt å se at du lager noe i en litt annen stil enn hva som er typisk deg. Utrolig lekkert ble det!

Takk også for hyggelige ord i bloggen min!

Marianne/skorpionen sa...

åhhh...denne var utrolig stilig!! Så lekkert i de duse fargene og et herlig bilde (gøy å lese om årsaken til bildet/inspirasjonen) også!
Kommer garantert til å ha det gøy i helgen ja!
Klem

Sol sa...

Åh... Vakkert!!!..
Nydelige Fargetoner.. Og Nydelig satt sammen. Å så likte jeg så godt denne twine´n du hadde "slengt" så Vakkert på... Herlig..
Ser ut som om dette er gjort så lett som bare det.. Og billettene var stilige.. og ikke minst EKTE!!!
Tusen Takk for besøk i bloggen min... -Alltid like koselig!!! :o)

Irene sa...

FOR en herlig LO! Lekkert at du holdt alt i samme fargetoner, passet så godt til bildet. Og stilig med de gamle bilettene til.

Heretter må jeg huske på å ikke kaste slike ting som billetter, små brosjyrer osv. - kan jo plutselig få bruk for det til en LO eller et kort.