mandag 11. mars 2013

Black is still back...

"Sammen er dere farlig dynamitt"

Ja, når jeg var på Scrappevaken på bømlo så heiv jeg meg rundt og laga en til ala den forrige LO'en... Liker virkelig basic tankene her om å ene og alene la bildene være totalt i fokus laaaaaaaaaangt bort fra alt annet som tar oppmerksomheten bort... Men alt til sin sjarme, og alt til sin tid! 

Kjenner inspirasjonen og scrappelysten kommer sigende smått om senn, og siden våren lar vente på seg (ja for det er jo meldt både mange minusgrader og snø denne uka) så har jeg nå satt igang et prosjekt på guttenes soverom....ja de to undertegnede på LO'en over her som nå vil "tøffe" opp rommene sine.... så, litt maling, litt wallsticker fra e-bay, og utbytting av knagger og lamper så vil jeg tro det skal gjøre susen.....

Og, du verden så utrolig inspirerende det er når man ser sånn helt overraskende plutselig at man får mail og kommentarer på det man legger ut på bloggen da.....som vi sier på sørlandet --->ække dårli altså.... :)

Sist men ikke minst, Kristin har en bloggcandy jeg bare må være med på....en blogg full av mye lekkert:o)

5 kommentarer:

Elisabeth Bakken sa...

Herlig Elisabeth-stil!! Godt å se at scrappe-ånden er tilbake!!

Kokosbollerina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kokosbollerina sa...

Hei! Takk for hyggelige kommentarer inne hos meg. Jeg liker veldig godt scrappestilen din, oppsett, tekst og herlige bilder. Så skjønne barn du har! Jeg legger meg likegodt til som følger, og kommer snart på besøk igjen! :) Ha en flott kveld! :)

Bodil sa...

Nydelige farger på en flott LO :)
Ha en fin kveld :)

livmme sa...

Lekker LO! Jeg digger "less is more" og synes at bildene virkelig kom frem her og til sin rett. Moro tema, flott laget bombe!