mandag 11. februar 2013

Lykkelig i hvitt....

Vel, ingen tvil om at jeg og mine storkoser oss i en hvit-hvit oase. Det er nå 4 år siden jeg vi bestemte at når vi skulle renovere hele 2. etg inkl utbygging, at det meste skulle være hvitt-hvitt.... og så ble det. 

I november gikk vi fra et gulv i 2. etg som så slik ut.........gulnet og fælt
 -til et gulv som nå ser slik ut....takket være reklamasjon og effektiv mann som la det hele på ei lita uke i tillegg til at han laget denne sittebenken  til meg/oss....som til våren/sommeren skal males i .....hvitt så klart..


Etter at gulvet da var byttet såååå kjente jeg at den "gamle" lyskilden vi hadde over bordet var klar for utbytting - ja hele bordet og stolene i og for seg..... MEN, nå hadde vi heldigvis inne en reklamasjon også på spisestuestolene....og dermed var det bare å male litt på spisebordet, samt bruke hvit såpe på bordplaten....HER finner du mer om det..


 og lampen da.....kan det være noen andre? Lisbeth Dahl sin...eller dvs nå er den jo min... og jeg er SÅ fornøyd!! Det var en bursdagsgave til meg selv, fra meg selv i November, samt fra mann og barn da ....


Så ja, det var litt om hva vi fant ut at skulle gjøres FØR bursdager og advent.....og i mellomtiden har vi også renovert trappa....for 3. gang blir det vel sånn ca...hehe...men du søte tid så fornøyde vi er nå da....mer om den siden...

1 kommentar:

Marianne sa...

Wow, for en forandring.
Hvit er en fantastisk farge. Rommene blir så mye større, også kan man lettere leke med farger på detaljene. Og lysekrona - JEG VIL OGSÅ HA! Men først må kjelleren bli ferdig, så kan vi starte på stua.... ting tar tid.