fredag 4. januar 2013

Scrappet bestilling fra guttene mine...

Ja, nettopp det har jeg gjort i dag.....
-de kom hjem og var så fortvilte over de gamle postmappene som de fikk ved skolestart, og nå ville de ha nye....slik som storesøster har...(ja jeg har laga ei til henne også for flere år siden).... så da måtte mor sette seg på kontoret da og finne frem litt diddel-daddel....gamle -gode blåe QK tanga mi fikk myknet seg opp igjen......
En ville ha med racerbil og en ville ha med lego og fotball.....så sagt så gjort....

I håp om at jeg skal få få gjort gjenopplivning på skriveren min, så har jeg nå bestilt nye patroner for å se om det kan være dem sin skyld at bildene blir grønne...blir spennende å se....

-ha ei superduperfin helg du og dine.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

jeg vil også ha. en rød eller blå mappe. med mitt navn på. vil bruke den på jobb. takk ;)

Elisabeth sa...

Og anonym....du er?? Hehe...

Luce sa...

Skjønner godt at guttene er fornøyde - mappene ble kjempeflotte :o)
Ha en fin helg :o)

Aquarell sa...

Så smart! Og så flotte mapper, da gitt! :) Herlig!
God helg!

Stine Westmoen sa...

Så koselige mapper da!

Har du renset skriveren?