torsdag 3. januar 2013

Nytt år, nye muligheter

Ja, det er vel noe man kan si med sikkerhet at skjer, hvert år, nye muligheter.....
Og du verden så lang tid det er gått nå siden jeg både har scrappet eller blogget, og hva er så unnskyldningen min??.....eeeeh, vel egentlig ingen, har bare prioritert litt anderledes......og når skriveren min printer ut grønne bilder....(og det er ikke tull ei gang, de blir grønne.....grrrr) så blir det ikke gjort noe på kontoret i form av scrapping heller......

Vel, vi har jo feiret jul i alle all, og jeg liker så godt dette ordtaket ellers i året også jeg, for gledene kan man ikke nødvendigvis ta og føle på, men de må kjennes i hjertene våre

Her kommer et lite rush med bilder fra våres jul
Julen starter alltid tidlig her i huset, og i fjor var intet unntak, spesielt da lokalavisen spurte om de kunne skrive en reportasje om hvordan vi gjør det med julekalenderen og aktivitetene der som jeg har scrappet lapper til.....vel, ja, jo det måtte de da vel få lov til ....og vips så var kalenderen pakket inn og klar tiiiiiidlig i november slik at journalisten skulle få litt "kjøtt på beinet" -som det så fint heter...hehe

 Utrolig koselig det har vært å få respons på dette avisinnslaget, og ikke minst at folk har kommet til meg i ettertid og sagt at de har blitt inspirert til å endre på egne kalender rutiner og funnet inspirasjon i hvordan vi gjør det....
-vi gjør ikke stort annet enn at de hverdagslige tingene innlemmes i julekalenderen, og fokuserer veldig på kos og verdier....samt at noen gaver også er pakke-pakker så klart.. :o)
 

 Flinke, gode mannen min som snekret stall til Willow Tree krybben min.....helt objektivt sett den fineste stallen .....EVER!!
 Her er vi klare til å på en årlig nissefest-tradisjon hos gode venner...

 Vårt herlige trekløver med avleggere på julaften før vi drar til kirken..... spenningen er til å ta og føle på...

 Nyttårsaften feiret vi hjemme hos oss....i alt var vi 7 voksne og 10 barn. Vi har tradisjon i ene vennegjengen vår å ha feiringen på rundgang, og i år skulle vi da altså være her.... En gjeng flotte mennesker å ha rundt seg når man skal gå inn i ett nytt år....en fantastisk kveld/natt fra begynnelse til slutt......
William synes det var veldig stas noen dager før nyttårsaften å få lov å være med å kjøpe "frimerkerier"....hehe

2 kommentarer:

Maya sa...

Godt nyttår!! Håper du snart får en printer som printer annet enn grønne bilder! Ser frem til å se scrapperier fra deg i 2013 ;)

Livy sa...

Heisann!
Riktig godt nytt år kjære Elisabeth! Så koselig innlegg, og så fiiiiine barna er♥ Morsomt at han sier "frimerkeri" det sa vår Victoria da hun var mindre også☺

Ønsker deg en riktig god helg! Klem fra Livy