tirsdag 8. januar 2013

Hvit såpe - genialt til trebruk :o)

Ja, det er jo ikke bare scrapping som opptar meg, og når jeg nå i påvente av nye patroner går her og surrer, så kan jeg jo likegodt begi meg ut i ett prosjekt i huset....spisebordet vårt...
MEN,  for å ta det første først! -og jeg skal legge meg bak øret å huske å ta bilder av det...
Gulvet i 2. etg er byttet pga reklamasjon, og da gikk vi fra et gulnet eikegulv til ett som heter smokey grey oak.....veeeeeeeeldig fornøyd!! MEN, da ble det jo heeeelt feil med eikebordet vårt da.... så da har jeg nå begitt meg ut i ett prosjekt, få toppen litt vintage, og male bena.....foreløpig bare gjort toppen, og bena skal taes senere, men SE bare på den forskjellen.....ai ai ai....

Ikke har jeg måtte pusse noe for fibrene reiste seg ikke.....så dette var enkelt som fy....så får en avvente å se om det faktisk ER så kjekt som det frem til nå ser ut til......time will show..... For meg som er "allergisk" mot gule gulv og trefarger så virker dette som en grei allergimedisin..hehe

-har du noe erfaring med hvit såpe?

4 kommentarer:

Luce sa...

Dette så interessant ut - hvor kjøper man hvit såpe?

Elisabeth sa...

Kjøper det på møbelbutikkene :-)

banglamarie sa...

Så genialt! Takk for tips :)

Inger sa...

Dette så jo genialt ut! Og om det er enkelt i tillegg så er jo ikke det noe minus:)) Gleder meg til å se det ferdige resultatet!