fredag 2. november 2012

scrappet en bunt med kronelys

Ble inspirert av å lage disse ved hjelp fra Wenche J, hos Scrapping.no og tenkte dette måtte jo være en grei liten oppmerksomhet å gi lærerne til jul.....så tenkt, så gjort!
 "stemplene" jeg har brukt her fant jeg på en facebook-gruppe som heter -The digstamp shack og printet de ut på akvarellpapir....både teksten og bildet....-det enkle er i mitt tilfelle ofte det beste....og hvorfor forandre på noe som fungerer...hehe...

NÅ er endelig november her, og det for oss betyr bursdagsbarn x 3...... og ja, det sier seg jo selv at det blir litt selskaper som skal gjøres og bakes til ......MEN, hva gjør man vel ikke for slike fiiiiine avleggere da....

9 kommentarer:

Maya sa...

Wow så godt å ha disse oppmerksomhetene ferdige allerede nå! Kjempe fine ble de også! God idè å ta med seg videre!
Ha en riktig fin bursdagsmåned med alt det bringer, og GOD HELG!

MonaV sa...

Så innmari koselig gave å gi bort:)
Lekkert
innpakket også!

Kos dere med masse bursdager denne månedeen:)

Ann Kristin sa...

Så flotte! Lurt å gi til lærerne da :) Ha en god helg!

mo9ca sa...

Så fine!
-og du, etter som jeg husker så er det ikke bare avleggerne som har bursdag? :)

Klem

Livy sa...

Heisann!
Så fine lys! Tusen takk for tips!
Ønsker deg en kjempefin helg! Og lykke til med alle bursdagsforberedelsene☺ Gleder meg til å se bilder!

Klem fra Livy

ellen.fossli sa...

Disse var jo bare så super fine, der ga du meg ett kjempe tips til lærerne til jentene. Bare supre var de <3

Kan jeg spørre om det er cellofanposer du har brukt, og hvis hvilken størrelse?

Kjenner jeg må følge bloggen din, masse inspirasjon!

ellen.fossli sa...

Disse var jo bare så super fine, der ga du meg ett kjempe tips til lærerne til jentene. Bare supre var de <3

Kan jeg spørre om det er cellofanposer du har brukt, og hvis hvilken størrelse?

Kjenner jeg må følge bloggen din, masse inspirasjon!

Wenche sa...

Så koselig å kunne være til inspirasjon. Nydelige gavepakninger du har laget.

Hilde/Scoobie sa...

Så fine de ble! Det må være skikkelig hyggelig å være lærer for barna dine :-)