torsdag 4. oktober 2012

Før/etter

Jeg har en gammel benk, med løvehoder som er laget av min farfar---mener jeg å huske. Det grønne striestoffet var liksom ikke heeeeeelt i min stil og derfor, bedre sent enn aldri tok jeg mot til meg og reiv løs på den. Ingen skjulte skatter under der altså, men fyyyy for ei lukt! Jeg har lenge lurt på om jeg skulle male denne hvit, eller om den skulle beholde orginalfargen, og intill videre så blir den brunbeiset.... men trekket ble nytt i alle fall.....mye bedre om jeg så skal si det selv...

Det er utrolig gøy å se gamle møbler bli som nye.....og ikke minst klappe seg på skuldra etterpå og si -selvgjort er velgjort

1 kommentar:

mo9ca sa...

Jeg syns den ble knallfin med nytt trekk på setet - og veldig smart å bare la den være den fargen den er.
Er ikke alt som bør males ;)

Ser at du er effektiviteten selv om dagen, og at du tilogmed koser deg inne på scrapperommet/kontoret ditt - bra!!
Håper vi sees snart!!

♥klem♥