torsdag 4. oktober 2012

En ny LO herfra....1.stort kliss - ren lykke

Og atpåtil en LO til en utfordring, og nesten som værre er, til en utenlandsk utfordringsblogg/kit-klubb.....og joda, verden kommer til å stå til påske ...selv om noen vel mente at den kom til å forgå nå rundt desembertider..hihi

Vel, jeg har lenge kikket og snust på Boys Rule Scrapbook kits sin blogg, og jeg simpelten DIGGER det de både har av kit og hele konseptet.......hint-hint til min mann->snart bursdag og jul..hihi 
Og, når jeg endelig har et MEGA ryddig kontor, og kikker innom siden dems, og atpåtil digger skissen, ja da hiver jeg meg med..... :o)



Det hører seg at jeg også må forklare litt, for det er VELDIG sjeldent jeg kobler inn engelske ting på LO'ene mine, MEN, her måtte jeg bare.....Historien rundt LO'en var at -william endelig fikk lurt pappa'n til å kjøpe slikt klisseri av no godteri......og ingen var vel lykkeligere enn han akkurat den lørdagskvelden ....ai ai ai...så ja, -Wishes do come true, .....sometimes i alle fall...
Juppsi, da er det nesten så jeg setter igang med enda en LO......for nå har jeg fått ånden over meg..heldigvis!

8 kommentarer:

Vibeke sa...

Så supert at du er i gang med scrappingen igjen!! Denne var var skikkelig tøff. Leken og morsom:):)

Maya sa...

Utrolig kul og inspirerende skisse! Og ikke minst flott løsning på skissa! Bra å se at du scrapper litt igjen;)

Jonna sa...

Kjempekul LO med herlig bilde! :-)

Synnøve sa...

Herlig!!!
En kul og sprek gutte-LO!
Ha en flott helg
Klem

ninabakke sa...

Kjempe kul :) God helg

pia iris sa...

så kult med alle de påsydde arkbitene.
og morsomt med den andre sømmen og.
jeg kjøper heller ikke sånn type godteri, men jeg kan tenke meg at mine småtroll og ville vært lykkelige da ja. *lol*
klem pia

Luce sa...

Hei :o)
Herlig lo! Flott sjablongbruk, herlig bruk av bingokort, kjempeflott med stjernene og knappene og flott med journalinga, og ikke minst herlige bilder :o)
Ha en fin uke :o)

Hilde/Scoobie sa...

Ja, lykken er å av og til få lov til noe som ikke er helt lov :-)
Herlig layout, Elisabeth - flott mix av papir og pynt!