tirsdag 2. oktober 2012

Dåpskort!!

For noen uker siden var jeg så heldig at jeg var fadder til en liten herlighet og både jeg og Victoria lagde ett kort i anledning dåpen hans.... Victoria scrappet hjertekortet, og jeg må det er artig å se på når hun scrapper over hvor mye hun snapper opp av "mine tanker"...hihi..

Høsten er her, for fullt! Og det kan vi jo like .....og ja, nå er faktisk kontoret mitt ryddet også, så nå gjenstår bare å få meg noe fotopapir i hus (canon sitt med bilde av slottkirke? utenpå pakken) så skal jeg sette igang for fullt kjenner jeg....

2 kommentarer:

marit sa...

Søtt det ble:) Tipper dattera tar etter deg ja;) Men det er jo ikke rart... Ha en toppers høstferie!

Linn sa...

Utrolig fine kort du har laget:) jeg kan så absolutt ikke å lage slike kort:) men moro og se hvor flinke dere andre er:) ønsker deg en fin kveld videre:) klem fra linn