onsdag 24. oktober 2012

Bursdagskort og invitasjoner

Joda, jeg scrapper, men jeg synes det er så sabla kjedelig å lage kort og invitasjoner liksom... Og med tre unger som skal både i den ene og den andre bursdagen....så rekker jeg ikke over å lage til alt.....(les sjeldent jeg scrapper bursdagskort generelt..hehe)

Og med alle tre som har bursdag med 10 dagers mellomrom i November, så er det i alle fall kjeeeeeeedelig å scrappe x antall heeeeelt like invitasjoner.....*dåne*

Jeg er SÅ glad over at jeg har oppdaget denne bloggen her Her finner jeg alltid et kort å skrive ut i full fart, og ikke bare nok med det at hun har laget design på fremsiden, her er også på baksiden...når man bretter de liksom...

På invitasjoner så er det også allsidige mønstre, variasjoner og design.... Og man kan jo til og med få printet ferdig teksten inni...-hvor enkelt og greit er ikke det liksom?

Finnes engelske versjoner, og mer enn bare bursdagsrelaterte kort her....til og med vimpler har hun...også disse har jeg jeg hatt bruk for 
-hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det enkelt er min filosofi, og denne bloggen er bare suveren....


-her er bilde av invitasjonene som er klare for barneselskap her i huset innen kort tid.... De store til høyre ble printet i "feil format" men vi fant ut at det gjorde ikke noe i og med at hun skulle skrive litt ekstra inni likevel :o)

2 kommentarer:

Flotte kort sa...

Så kosli da! Tusen takk for omtalen<3 Sånt blir man gla av:)

Christel

Hilde/Scoobie sa...

Kjekt og greit - takk for linken.
jeg tror aldri jeg har håndlaget invitasjoner, men bursdagskort lager jeg fortsatt selv - unga vil gi bort håndlagede kort (er de ikke snille med mammaen sin?). Da er det greit å kunne slå sammen noen helt CAS (Clean And Simple) og ha noen skisser og design på lur...