onsdag 22. august 2012

Skissedilla # 172

og her er min tolkning av skissa denne uka...ei fin fin skisse å jobbe med :)
Hverdagen er i aller høyeste grad tilbake i huset, og aktiviteter står for tur både en og to og tre ganger om dagen. Skolestarten for guttene har gått over alle forventninger og det kjenner vi som en stor lettelse.

Kjenner jeg gleder meg over å ha "fri" hver dag nå, for her har de alltid hatt 2 dager fri fra barnehagen ellers, og tiden jeg har disponibel skal brukes fornuftig, både her på kontoret og til trening :)

Ha en finfin dag videre du også!

9 kommentarer:

mette sa...

Kjempeflott side av gode venner. Likte det røde her og bakgrunnen er toppers.

Lykke til

MonaV sa...

Du lager noen sprudlende, herlige LOer Elisabeth!!

Bente sa...

Herlig, herlig Lo Elisabeth:) Digger dine LO`er:) klem fra Bente

Stine Westmoen sa...

Flinka!

banglamarie sa...

Lekker layout!!
Herlig å se at du scrapper! Inspirerende!

Hilde/Scoobie sa...

Å så fin. Det brune/blå med noen røde elementer i, gjør denne layouten virkelig spennende! Og detaljene er jo bare så flotte!

Livy sa...

Heisann! Nydelig LO Elisabeth!
Tenk at alle er skolebarn! Tiden flyr virkelig avsted! Skjønne barna♥ Tusen takk for makrontipset!

Ønsker deg en fin ukestart! Klem fra Livy

Carrin sa...

HÅH! Jeg DIGGA fargevalget ditt :) Tusen takk for at du deltar!

Vibeke sa...

Så flott denne var Elisabeth:)